? ??????????????Recycle? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??0 Grabs Today. 222 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????Love Our Earth? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??0 Grabs Today. 351 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Go BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, July 31, 2009

Saya suka tengok jari awek saya ...
Cantik betul ...sungguh!
Sampai takut nak pegang ..
Bukan takut patah ...
Tapi takut nanti jari kitorang tak boleh tolong each other ...
Disatu hari yang giler forever depan yang maha Esa ..

Saya suka tengok rambut awek saya ..
Cantik btol ...Sungguh!
Sebab tu saya belikan tudung ..
Bukan sebab jeles orang lain tengok jugak..
Tapi takut nanti terbakar dek api neraka ..
Di satu hari yang giler forever ...

Saya suka tengok body awek saya
Cantik betol .. sungguh!
Sebab tu saya belikan dia telekong ...
Supaya mase die jumpa dengan kekasih dia yang utama ..
Dia lagi cantik dan berseri menghadap Nya ..
Sye pun tumpang dapat pahala ..pheh syoknya ..

Sye sedih tengok awek saya ..
tak tido, x makan rindu kat sye..
Sye pun mcm tu jgak ..
Ade problem yg sma ..
Die tanya apa ubatnya???
Sye pun bg die quran sbagai pnenang jiwa ..
Supaya lebih cintakan Nya dari saya..

Saye sedih tengok awek saya ..
slalu pesan mcm2 kat sye ..
"mkn , mnun. drive elok2 taw ..
Nanti awk sakit sye susah hati bla bla bla bla bla" katenya ..
Tapi bla tengok movie sma2 burn asar maghrib gitu ..
Die tak kta satu aper pun ..
Berdosanye saya ..


Kesimpulannye sye mmg syg die ..
Nak jmpe die giler forever ..
Yang forever pye forever ..
Didunia n akhirat terutamanya ..
Janji nk share heaven sme2 .
Bahagia selama2nye ..

Semoga kami saling mengingati ..
Dosa sndiri pun infiniti ..
Nak tnggung dosa die lagi lepas nie ..
Semoga kami menginsafi diri ..
Ya Allah ampunilah kami ..
Smoga kami dpt bersama selamany nanti ..

p|s ;Andai anda seorang wanita mislimah ..
Mesti seronokkan klo kwn kte berfikir camtu ..
Then klo anda seorang muslim ..
Apa kta tnamkan dlm hati cam2 ..
Cinta tue anugerah Allah ..
Pandai2 lah kte menjaga nikmat Allah itu yer ..
.....Wassalam.....

0 comments:

jom ....